Skip to main content
טוי רוסי באדז'יליטי - מדוע אנו משתתפים בספורט כלבני

טוי רוסי באדז'יליטי - מדוע אנו משתתפים בספורט כלבני

הטוי הרוסי הוא כלב עירוני, אלגנטי וזעיר. יחד עם זאת, הוא כלב מן המניין, בעל צרכים בדומה לכל כלב מגזע אחר. הוא זקוק לפעילות גופנית ומנטלית סדירה ומשותפת עם הבעלים.

ישראל היא מדינה ייחודית מסורתית וחקיקתית בנוגע לבעלי חיים. יש כאן מעט מקומות שניתן להופיע בהם עם חיית מחמד. וכמעט בכל מקום נדרשת רצועה קצרה.

אחת מאפשרויות להעסיק את הכלב ולתת מקום וביטוי להתנהגויות הטבעייות שלו – אדז'יליטי. זה הוא סוג של ספורט כלבני - ריצה על מסלול המכשולים יחד עם הנוהג. התוצאות של שניהם מוערכות במדדי זריזות ודיוק.

לכלב ובעליו זאת פעילות שמעמיקה את הקשר בינהם, תורמת לאיכות החיים, מוסיפה שמחה לחוויה המשותפות. בנוסף, היא מפחיתה סיכון למחלות על רקע משקל עודף וסבירות לבעיות התנהגות.

כלבינו מתאמנים במועדון 1,2,3 מגע אדז'יליטי בצפון הארץ. כאן עובדים אך ורק בשיטת חיזוק החיובי – לנו חשוב ביותר שהפעילות תהייה מהנה לכלב.

*Totem Toy Eralash *Remy האהוב שלנו - אחרי סה"כ כמה חודשים של אימונים זכה במקומות המובילים ופרסים בתחרויות הרשמיות במועדוני אדזיליטי בארץ.

 

 

חופשות לידה וטיפול המסור בגורים לא מאפשרות לגברות שלנו *Chelsea Rose *Chapa וחברה שלה *Blueberry Nights Fire Show *Fay להשתתף באופן פעיל בתחרויות, אך הן תמיד שמחות לכל הזדמנות להתאמן.

 

צור קשר

שם
אימייל
טלפון
Invalid Input